- doświadczenie w używaniu digitalnych narzędzi wspierających proces uczenia się
- doświadczenie w sprzedaży / obsłudze klienta oraz praktyczna znajomość technik sprzedaży / obsługi klienta
- umiejętność przekazywania wiedzy oraz kompetencje komunikacyjne na wysokim poziomie
- dążenie do własnego rozwoju i zachęcanie do tego innych
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - dodatkowy atut
- prawo jazdy kat. B
- realizacja szkoleń i działań rozwojowych z zakresu oferty, systemów, umiejętności sprzedażowych
- treningi indywidualne z handlowcami
- wsparcie managerów w prowadzeniu działań rozwojowych
- współpraca z trenerami oraz menedżerami w zakresie doboru właściwych narzędzi szkoleniowych
- udział w programach rozwojowych OPL
Korzyści:
- know how,
- poznanie nowych ludzi i obszarów,
- praca z inspirującym zespołem,
- możliwość indywidualnego rozwoju,
- wpływ na rozwój innych,
- udział w ciekawych projektach,
- elastyczność i swoboda wynikająca z rodzaju umowy,
Czego możesz się nauczyć:
- budowania marki osobistej,
- samoorganizacji pracy,
- pracy z głosem i kamerą,
- tworzenia digitalnych form rozwojowych.
Dajemy Ci elastyczność i bezpieczeństwo:
- zatrudnienie: własna działalność gospodarcza,
- gwarancja ciągłości zleceń,
- ryczałt za dojazdy.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.