Miejsce pracy: Wysokie Mazowieckie
Ogłoszenie o naborze Nr 117017
Warunki pracy
- praca związana z wdrażaniem, zarządzaniem i rozwojem systemów informatycznych oraz spraw związanych z bieżącymi naprawami i wdrażaniem sprzętu komputerowego i łączności;
- stanowisko pracy usytuowane jest na parterze w budynku, wiąże się z częstym przemieszczaniem się do innych pomieszczeń budynku KPP usytuowanych na I i II piętrze oraz pomieszczeń podległych posterunków Policji;
- narzędzia i materiały pracy: biurko, telefon, stanowisko komputerowe z drukarką, elektroniczne nośniki informacji;
- w budynku brak jest windy.
Zakres zadań
- Utrzymuje prawidłowe działanie sieci teleinformatycznej.
- Instaluje sprzęt i systemy teleinformatyczne w Komendzie.
- Nadzoruje bezpieczeństwo systemów teleinformatycznych, nadaje i odbiera uprawnienia, prowadzi ewidencję osób i mediów uwierzytelniających .
- Zarządza systemem monitoringu w pomieszczeniach dyżurnego jednostki.
- Rozlicza funkcjonariuszy i pracowników za wykonane usługi telekomunikacyjne.
- Wykonuje czynności konserwacyjne, naprawia sprzęt oraz dokonuje okresowych przeglądów urządzeń teleinformatycznych.
- Aktualizuje dokumentację urządzeń i systemów teleinformatycznych.
- Realizuje zadania w zakresie gospodarki materiałowej dotyczącej systemów i urządzeń.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego praca w administracji
- Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows oraz programów biurowych MS Office, Open Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe