Zatrudnienie w Łomży / Oferty pracy / Koordynator ds. administracyjno- biurowych

Praca: Koordynator ds. administracyjno- biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Koordynator ds. administracyjno- biurowych
Miejsce pracy: Łomża
Numer: StPr/23/1034
OBOWIĄZKI:
Koordynowanie, doskonalenie i monitorowanie procesów administracyjnych w firmie. Odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesów zawiązanych z przydzielonymi zadaniami. Koordynacja komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami firmy. Przygotowywanie spotkań biznesowych. Obsługa obiegu dokumentacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

wymagania: wykształcenie średnie/wyższe; doświadczenie zawodowe/staż pracy: min. 3 lata, uprawnienia/umiejętności: dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie; dyspozycyjność, skrupulatność oraz systematyczność; zdolność do pracy z dużą ilością informacji; mocno rozwinięta umiejętność komunikacji; wysoka kultura osobista; mile widziana znajomość języka angielskiego- B1- poziom średnio zaawansowany

Miejsce pracy:

Łomża


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 385 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

APLIKUJ TERAZ

Sprawdź najnowsze oferty pracy w Łomży i okolicznych miejscowościach: