Zatrudnienie w Łomży / Oferty pracy / Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Praca: Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Łomża
Numer: StPr/24/0453
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie i kierowanie połączeń telefonicznych oraz udzielanie informacji. Zarządzanie pocztą, przesyłkami i obiegiem dokumentacji. Zarządzanie pocztą, przesyłkami i obiegiem dokumentacji. Zarządzanie stanem magazynowym materiałów eksploatacyjnych. Wsparcie komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie. Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych i wewnątrz firmowych. Obsługa przestrzeni administracyjnej oraz dbanie o porządek. Obsługa przestrzeni administracyjnej oraz dbanie o porządek. Wykonywanie innych zadań związanych z obsługą administracyjną zgodnie z potrzebami firmy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe/staż pracy min. 3 lata na tożsamym stanowisku, dyspozycyjność, wielozadaniowość i dobre zarządzanie czasem pracy, komunikatywność oraz umiejętności pracy w zespole, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu

Miejsce pracy:

Łomża


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 945 do 5 385 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży



Sprawdź najnowsze oferty pracy w Łomży i okolicznych miejscowościach: