Praca: Inspektor

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łomży
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Łomża
Ogłoszenie o naborze Nr 152058

Warunki pracy


  • Budynek Inspektoratu liczy trzy kondygnacje, istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku: schody, brak windy i podjazdu.
  • Stanowisko pracy wyposażone w komputer i inne urządzenia biurowe.
  • Praca biurowa w siedzibie Inspektoratu, praca siedząca, obsługa komputera powyżej  4 godzin dziennie.

Zakres zadań

  • Nalicza wynagrodzenia dla pracowników i zleceniobiorców, sporządza listy płatnicze i prowadzi karty wynagrodzeń przy użyciu programu komputerowego.
  • Przygotowuje i kompletuje na bieżąco dokumentację dotyczącą zasiłków wypłacanych ze środków ZUS (opiekuńcze, chorobowe, wypadkowe, macierzyńskie, świadczenia rehabilitacyjne) oraz wynagrodzeń ze środków zakładu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
  • Rozlicza na bieżąco potrącenia od wynagrodzeń wynikających z list płac i rozlicza płace według budżetu zadaniowego.
  • Sporządza informacje o osiągniętych przychodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy i przekazuje je w terminach określonych ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych do Urzędu Skarbowego, pracownikom i zleceniobiorcom.
  • Prawidłowo nalicza i rozlicza składki ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
  • Przygotowuje przelewy w systemie bankowości elektronicznej oraz wykonuje czynności związane z obsługą elektronicznego systemu bankowości.
  • Terminowo i rzetelnie sporządza sprawozdania budżetowe, statystyczne oraz inne wynikające z zakresu czynność.
  • Prowadzi na bieżąco analityczną ewidencję magazynową zespołu „3” , terminowo i prawidłowo rozlicza inwentaryzację w zakresie kont zespołu „3”.
  • Kompletuje i sprawdza dowody magazynowe, rozchody materiałów osób wykonujących czynności zlecone, rozliczeń paliwa pod względem formalno-rachunkowym.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi, finanse i rachunkowość,
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w zakresie prowadzenia kadr i płac lub w księgowości.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, podatków, finansów publicznych i rachunkowości.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych.
  • Umiejętność interpretowania i stosowania obowiązujących przepisów oraz analitycznego myślenia.
  • Systematyczność, rzetelność, dokładność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność obsługi komputera (środowisko WINDOWS, WORD, EXCEL).
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie rachunkowosci budżetowej.


Sprawdź najnowsze oferty pracy w Łomży i okolicznych miejscowościach: